SATC

Igår kväll var jag, Petra, Zarah, Linda och Carro på bio och såg Sex and the City. Den var riktigt bra. Jag blev jättesugen på drinkar, shopping och New York. Hehe.

Midsommar i fredags var skoj. Tolv glada firande i en villa i Trångsund. Grilling, alkohol och massa lekar. Kalas. Det måste vi absolut göra om någon dag.

fredag börjar vi köra över mina grejer till Chrilles lägenhet, som från och med då är vår lägenhet. Jag borde börja packa glas och andra kökssaker, sortera ut vad jag ska ha med mig och vad jag ska ställa undan. Hm.. Börjar tro att jag har för få flyttkartonger trots allt.

Det finns ingen som vill köpa begagnade möbler eller en stationär dator?

De är jättetråkigt att vi har sommaruppehåll från fotbollen, är toksugen på att spela match. Det blir ju inte bättre av att man kikar lite på fotbolls-EM heller. Fan då att inte Sverige gick vidare. Suck.

Om tre veckor landar jag i New York, längtar massor.

Ska man orka ta sig ut och springa eller köra en runda på gymmet? Har verkligen ingen lust alls och är sjukt trött efter en sömnlös natt. Får se om jag får alltför dåligt samvete framåt kvällen.

Mina HM-grejer ska komma den här veckan! Weeeii!! Har beställt massa fint, hoppas bikinisarna passar. Dom jättesöta röda skorna har jag också längtat efter och den vita bhn är välbehövlig. På tal om nätshopping så har jag hittat superfina klänningar på asos.com men har inte vågat beställa för jag har ingen aning om vilken storlek jag ska välja. Klänningarna i min garderob består av storlekarna XS, S och M. Klurigt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback