Valentines Day

Jag känner mig lite kärlekskrank såhär på hjärtedagen så lyssnar på några kärleksballader just nu. Det här är första gången på flera år som jag har en pojkvän den här dagen. Dessvärre kommer jag nog inte märka av det nämnvärt eftersom jag jobbar till elva ikväll. Men men, det finns i alla fall någon som tänker på mig.

Idag kom ett nytt avsnitt av One Tree Hill, säsong fem är tokbra. Och på något sätt hade dom lyckats få karaktärerna i rätt ålder i det här avsnittet. Jag tyckte det var lite konstigt att första avsnittet i säsong fem hette "4 years and 6 months later" och Brooke sades va 21 år, eftersom hon fyllde 18 i början av säsong fyra. Men i dagens avsnitt, det sjunde, sa hon att hon var 22. Det låter rimligare.

Varför ska det vara uppehåll i Grey´s Anatomy och Gossip Girl? Väntar med spänning på fortsättningen.

Kan ingen skänka mig en miljon såhär på Alla hjärtans dag? Det skulle göra allt så mycket enklare. Jag tror absolut att jag skulle bli lyckligare av pengar, i alla fall för ett tag. Ja jag vet att jag kan vara lite av en material girl men det får ni leva med.

Em kan du inte komma hem snart så vi kan supa oss fulla och spela twister?

Ha en mysig hjärtedag. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Em

Bara fem månader kvar! Jag har dock ett vagt minne av att jag glömt mitt Twister hemma hos Madde P.... Får väl undersöka saken närmare när jag kommer hem igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback