Juno

Om du inte redan sett Juno måste du bara se den, så himla skön film. Jag och Chrille såg den för andra gången nu i helgen. Haha. Skrattar bara jag tänker på den, det är så en riktigt bra komedi ska vara. Ellen Page är klockren i huvudrollen. När jag tänker efter är nog alla skådespelarna perfekta för karaktärerna. Se den nu!

Blev bara fyra timmars sömn inatt, inte ens i sträck, jag som hade tänkt ta igen för den sömnlösa natten dygnet innan. Men icke! Nu inatt kan jag ju också glömma allt vad skön sömn heter. Fotbollsträningen slutar 21:30, sen ska jag gå hem och duscha. Sen kommer jag bli stressad för att klockan är så mycket och jag kommer somna strax innan klockan ringer klockan 05:00. Suck.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback