Actionmove

Hur ska jag fira Alla hjärtans dag med min karl? Bara gå ut och äta är ju lite tråkigt. Vi kan dock inte fira på hjärtedagen, jag jobbar till 22:54, så vi får ta det på lördagen två dagar senare istället. Förslag välkomnas.

Chili chockade mig igår med ett riktigt actionmove. Hon stod beredd bredvid kuddhögen, rullade över dom och landade lika koncentrerat på andra sidan, redo att gå till anfall. Hon är bara för cool, min fightermisse.

Usch, jag är helt paj de här veckorna när jag jobbar förmiddag. Att gå upp 04:50 efter bara ett par timmars sömn ger ingen energikick direkt. Största tiden efter arbetes slut tillbringas i soffan. Vilket liv man har. Hoppas det blir bättre när dagen blir ljusare.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback