Viktklubb II

Jag har börjat gilla Viktklubb mer och mer, man har koll på vad det egentligen är man stoppar i sig. Jag är ganska bra på att äta lite för mycket fett och för lite kolhydrater har jag märkt, så försöker skärpa mig på den punkten. Idag har de gått kanon, har bara ätit 1220 av mina dagliga 1563 kcal och jag har ätit klart för dagen. Förutom något litet efter träningen men då har jag ju ändå tjänat in några hundra extra. Toppenbra. Idag skulle jag skriva in vad jag väger, det gör man varje måndag, tyvärr kan jag inte göra de eftersom jag inte äger någon våg. Hm..

Visst är det härligt med komplimanger? Oftast handlar det om utseendet, vilket gör det så mycket roligare när någon uppmärksammar något annat. Min pojkvän brukar berömma mig för att jag är smart, väldigt roligt att höra. All uppmuntran och komplimanger, även jättesmå grejer, kan göra underverk för humöret och självkänslan. Vi snålar alldeles för mycket med sånt här i världen.

Suck. Idag hade jag nästan bestämt mig för att ringa på en annons om kattungar jag sett på
www.ekuriren.se men när jag kom hem och klickade in på sidan så var den borttagen, alla kattungar var sålda. Typiskt. Dom var helt perfekta, en korsning mellan perser/skogskatt/bondkatt. Hoppas det snart kommer upp en liknande annons, då ska jag vara snabbare.

Saknar dig när du inte är här.

Dags att börja byta om till fotbollsträningen. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback