Tråååkigt

I´m boooored. Det är lördag och jag har ingenting att göra, det va skönt ett tag men nu är det bara jobbigt. Dessutom är jag hungrig. Tyckte Petra skulle följa med till Tuna Park för en sen lunch men hon har precis ätit och svängde tydligen precis in till Peters faster för en fika. Suck. Hon trodde dock hon skulle hinna äta också innan dom stänger, men jag är hungrig NU!

Det här blir min tredje nyktra helg i rad. Imponerad? Det har faktiskt inte varit svårt, har mest varit sugen på alkohol mitt i veckan och då har jag ju inte kunnat festa. Ikväll är jag dock bjuden på Singstar-fest hos Jani. Det skulle va trevligt men jag har en viktig match imorgon. Får se om man kikar förbi en sväng utan sprit.

Jag har varit duktig och rört på fläsket idag. 30 minuters powerwalk och 16 minuters jogging, fast kändes som mycket längre eftersom det blev värsta långa rundan. Känner mig ganska nöjd ändå, jag blev rätt slut. Hoppas bara jag orkar springa lite längre nästa gång.

Nej nu får Petra fika klart för jag håller på att svälta ihjäl och har ingen mat hemma. Helgen innan lön är ingen rolig tid för plånboken. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback