Sex and the city

Jag håller fortfarande på att jobba mig igenom Sex and the city boxen, har fastnat riktigt ordentligt. I de avsnitten jag såg nyss dissade Carrie Mr Big och bad Aidan att ta henne tillbaka, vilket han till slut gick med på. Äntligen. Han är mycket gulligare. Precis så som en kille ska vara. Hm.. nu saknar jag någon att kramas med.

Missen ligger i mitt knä och spinner, hon är fortfarande namnlös. Hon vill alltid vara där jag är. Ska jag lämna nåt i köket följer hon med, ska jag gå på toa följer hon med, sitter jag här vill hon antingen leka på bordet eller i vissa fall, som nu, ligga och sova i mitt knä. Hon sover aldrig ensam när jag är hemma, på dagarna ligger hon i mitt knä och på natten nära mig i sängen. Inatt råkade jag rulla på henne så hon pep. Mysmisse.

Ikväll ska jag titta på fotboll, Sverige - Danmark, ska bli skoj. Hoppas bara Freja mår bättre så Petra kan komma över, hon har haft mer ont i magen än vanligt. Stackars liten. Om hon får leka lite med min misse kanske de känns bättre, dom verkar tycka om varandra.

Jag har en vit helg, det känns bra. Går säkert lättare också eftersom ingen annan jag känner, vad jag vet, festar ikväll. Förutom Chrille men han är i en annan stad så det räknas inte. Får lyxa till det med godis eller snacks istället för alkohol och vakna utan baksmälla imorgon, härligt.

Var ute och motionerade lite idag, jag powerwalka/joggade i 40 minuter, lika delar. Riktigt jobbigt faktiskt, speciellt den halvan när jag sprang. Konditionen är verkligen värdelös. Måste blir bättre men jag har aldrig varit någon löpare. Folk tycker inte att jag ser ut att väga så mycket som jag gör, säger dom i alla fall, kan det vara en av anledningarna till att det är så jobbigt för mig att springa? Att jag har för mycket att bära på? Tyvärr är ju konditionsträning det bästa sättet att bli lättare så jag får väl försöka kämpa på.

Nu tycker jag verkligen det är på tiden att den sjunde Harry Potter-boken kommer ut på svenska. Jag orkar inte vänta till den 21 november, vill veta vad som kommer hända nu! Ron och Hermione lär ju bli ett par, garanterat. Det har ju avslöjats att två stycken kommer dö, jag gissar på att Voldemort är den ena och möjligtvis att Harry är den andra. Nu blev jag ännu mer sugen. Suck. Jag hatar att vänta.

Hm.. ska man äta tacos ikväll? Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback