Kiss i sängen

Igår kissade min lilla misse i sängen för andra gången. Jag vet inte varför, om hon var sur för att jag var borta eller om det helt enkelt var en olycka. Det är svårt att straffa henne för något om man inte är där när det händer, hon förstod ju inte varför jag var arg när jag väl upptäckte den våta fläcken. Jag försökte visa henne den och bar henne sedan i nackskinnet till kattlådan. Det var inte populärt men frågan är ju om hon förstod vad jag ville säga.

Vad dålig jag har varit den här veckan, den enda motionen jag fått är när jag cyklat till och från jobbet. Måste verkligen bli bättre men jag får så dåligt samvete när jag går ifrån kissen eftersom jag redan är borta så länge när jag jobbar. Får försöka gå upp tidigare imorgon och ta en promenad innan frukost så jag blir klar fort.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback