Födelsedagsfirande

Idag fyller jag 23 år. Grattis till mig! Det känns.. ingenting. Jag har haft åldersnoja i över ett år så allt är sig likt.

I fredags firade jag med några vänner, det var trevligt, synd bara att en del gick hem lite tidigt. Varför ska någon behöva jobba lördagsmornar? Vi åt tacos, drack bål och snacka skit. Det var meningen att dom som ville skulle gå ner på krogen senare men lusten infann sig aldrig riktigt. Jag fick fina presenter iaf, måste nog säga att det var Petras förtjänat eftersom hon hade tipsat några om saker, hon känner mig bäst. En blender (sån där snygg röd från OBH Nordica), den svarta snygga flätade kistan från Åhlens med dessertskålar och bordstabletter i (lila såklart), en necceser med diverse hemmaspaartiklar i, blommor, mousserande vin och några veckor tidigare min misse - som bye the way var en hit på festen.

Igår hade jag en heldag med min pojkvän. På dagen tog vi det bara lugnt, på kvällen var vi bjudna på middag hos hans föräldrar och sen gick vi på bio. En riktigt bra dag. Jag hade önskat mig en mysig kväll med honom, det fick jag ju + ett par fina guldörhängen och idag kom han med en stor bukett blommor. Tack älskling.

Idag fick jag lunch hos mina föräldrar och tårta till efterrätt. Presenten hade jag fått i förskott, en digitalkamera. Sen fick jag pengar och trisslotter av farmor, farfar och mormor.

Tack allihop för en riktigt trevlig helg och det bäst av allt är att min Chrille kommer hem igen redan på fredag. Big smile.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback