Snart arbetslös?

Jag är 99% säker på att jag kommer ryka i varslet på jobbet, frågan är bara när. Jag kommer bli besviken om jag inte får gå, nu när jag äntligen har en "anledning" att komma därifrån. Jag vill inte säga upp mig själv hur som helst då jag har fast tjänst och helt okej lön, det är ju inte det lättaste att få i dagsläget.

Jag och Zarah har planer på att åka till Thailand i några månader i vinter när vi ändå inte har något jobb. Skulle vara så underbart, jag är helt besatt, det är det enda jag tänker på. Hur jag ska spara ihop pengar, när vi ska åka, vad jag ska ha med mig, att jag måste jobba på beachformen. Haha, töntigt jag vet. Men äntligen ser det ut att kunna hända någonting i mitt liv.

Idag är det möte på jobbet, då vi ska få information om varslet. Förhoppningsvis får jag en klarare bild av hur länge jag får stanna. Skulle ju vara bra att veta så man kan planera, om man ska ta semester i sommar t.ex.

Dags att åka. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback