Slagstaglass

Idag har jag och Petra ätit årets första slagstaglass. Supergod. Tog en strut med mjukglass och tuttifruttiströssel. Min favorit just nu. Tidigare idag har vi varit på Vattenpalatset och plaskat runt i äventyrsbadet, samt kopplat av i bubbelpoolen. Härligt. Sedan avnjöt vi en picknick i Djurgårdsparken som lunch. Det är ju sånt fint väder, man vill vara ute hela tiden.

Klockan tre kommer Zarah ner till mig, vi ska dra iväg till gymmet och lyfta lite skrot. Tänkte köra ett långt och ordentligt pass idag. Jag kommer ha sån träningsvärk på söndag lagom till träningsmatchen. Haha.

Senare ikväll måste jag se Let´s Dance finalen. Jag hoppas Tobbe och Annica vinner, dom är roliga. Va kul det skulle va om man hade en partner som man dansade med ett par gånger i veckan. Både för att det är kul och för att bränna massa kalorier, dansare har ju så snygga kroppar.

"Sometimes, when I´m looking back, it makes me smile."

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback