Sängdags

Nu är jag hemkommer och nyduschad efter min andra fotbollsträning på grus den här säsongen. Det gick bättre än jag trodde. Vi sprang två kilometer som uppvärmning och jag orkade faktiskt, va helt död på slutet men ändå. (Ja jag har kass kondition jag vet) Måste verkligen gå ut och springa själv, särskillt dom veckorna jag jobbar natt och missar träningarna. Nu är jag glad, de kändes faktiskt bra. Hihi.

Måste bara få klaga lite på några av mina nya arbetskamrater. Jag förstår inte att man kan vara så seg och ha ett sånt långsamt tempo, inte kan dom tänka själva heller. Skärpning. Tiden går så himla sakta när man bara får stå och vänta.

Jag tänkte komma i säng i tid för en gångs skull så jag ska gå och lägga mig nu. Kors i taket.

"If I just lay here, would you lie with me and just forget the world?"

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback