Marshmallows

Jag har beslutsångest. Fast det har jag ju ofta. Den här gången står det mellan att festa eller inte festa. Vilka svåra val man har ibland. Hehe. Vi ska iaf över några stycken till Petra och grilla korv och marshmallows. Jag packar helt enkelt ner en flaska vin så får vi se vilken väg kvällen tar. Jag har match imorgon och vill helst inte vara bakis, annars hade valet varit enkelt.

Haha. Så det kan bli.

Nu har jag fått bilderna från kryssningen som Em tog med sin kamera. Ser jag verkligen ut sådär i verkligheten? Jaja, en del roliga bilder blev det. Hoppas Hanna skickar över sina snart oxå. Det början bli dags för mig att köpa en egen digitalkamera.

I min dröm var du värsta svinet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback