Let´s Dance

"My heart was beeting faster and you made me warm inside"

Imorgon har jag sovmorgon, kommer bli helt underbart. Har gått upp runt klockan fem varje morgon den här veckan. Det är nackdelen med dagskiftet. Veckan har varit bra annars, jobbet va segt emellanåt men de är de ju alltid. Jag har tränat tre gånger, känns lagom. Hade kunnat klämt in en eller två promenader oxå, det får bli nästa gång.

söndag har jag första träningsmatchen för den här säsongen. Ska bli spännande hur mycket vi orkar och se om vi kan få till något hyffsat spel. Ett par mål oxå vore ju kul. Tyvärr är matchen i Arboga, lite väl långt bort för min smak. Det tar sån tid att ta sig dit och hem, dessutom blir man seg i benen av att sitta i bilen. Men det är sånt man får stå ut med.

Ikväll ska jag och Petra äta ceasarsallad och titta på Let´s Dance. Känns som att det kommer bli en lagom slapp fredagskväll. Jag orkar inte så mycket mer, har för vana att slockna i soffan runt halv tio. Hehe.

"I can´t breeth with you looking at me like that"

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback