Kryssning

I fredags drog vi iväg åtta glada partydjur på en 24-timmarkryssning med Birka Paradise. Det var hur kul som helst. Läcker båt, bra stämning, schysst nattklubb och skönt bubbel. Skulle jag försöka beskriva hela resan skulle det bli väldigt mycket text så jag sammanfattar det till några kortare meningar.

*Pimpla vin och snacka gamla minnen i hytten. Nostalgi.
*Pia var aspackad hela resan och skrattade konstant.
*Det var mycket fler killar än tjejer på båten, vilket resulterade i många komplimanger.
*Någon snodde Pias byxor när hon satt i bubbelpoolen.
*Jag och "Michael Scofield" sprang runt och letade efter nya dansgolv när klubben stängt. Dock utan resultat.
*Zarah däckade i hytten halv elva och missade hela partyt.
*En asfull kille satt säkert en halvtimme och förklarade hur vacker jag var. Men kom varken ihåg vad jag hette eller hur gammal jag var. Smickrande? Kanske inte.
*Tre små flickor (vi) och 15 väldigt närgångna killar i bubbelpoolen.

Den väldigt lyckade kryssningen gav mersmak och vi ska boka en ny redan tills i påsk. Toppen.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh kryssning låter härligt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback