Kanintofflor

När jag vaknade idag, halv fyra på eftermiddagen, hade brevbäraren dumpat nya HM-katalogen i mitt brevinkast. Med skräckblandad förtjusning bläddrade jag igenom den och konstaterade att jag, som vanligt, kan göra av med mycket pengar med bara några tangentklickningar. Jag fastnade mest för träningskläderna faktiskt, roligare att träna om man har fina kläder. Och nya underkläder är ju roligt, och några baslinnen går alltid åt. Sen måste jag ju köpa lite nya sommarkläder eftersom jag snart åker till Cypern. Suck, det här kommer bli dyrt. Om man handlar för minst 400 kronor innan den fjärde april får man dessutom en klänning på köpet. Toppen.

Mina nya nattskiftstider suger. Okej söndagen var väldigt skön då det passet var två timmar kortare än vanligt, men de resterande dagarna jobbar jag 00:00 - 08:00. Man sovar bort hela dagen. Jaja, bara två nätter kvar och jag får tänka på de extra pengarna.. som jag kan använda att betala min HM-faktura med. Kalas.

"Ah, mina kanintofflor stack och gömde sig!"

En timme kvar till jobbet. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback