Internetlös

Äntligen funkar mitt internet, det har krånglat de senaste dagarna. I onsdags var jag riktigt förbannad och saken blev ju inte bättre av att sitta 50 minuter i telefonkö innan jag fick prata med någon på telias kundservice. Jag skulle inte palla att ha det jobbet by the way, arga människor som ringer och gnäller hela tiden, men det är tur att några står ut. Tjejen jag fick prata med hade inte mycket att komma med dock och jag fick fortsätta att vara internetlös. Det är konstigt vad naken man kan känna sig utan sina tekniska prylar. Jag känner mig inte riktigt hel utan ett fungerande internet eller en laddad mobil. Ganska sorgligt. Igår kväll ringde iaf Chrille kundservice åt mig och felet verkar nu vara fixat, som sagt.. äntligen.

Jag har nyss sett sju avsnitt av Grey´s Anatomy på raken. I love it. Och jag som undrade vad jag skulle göra min fredagseftermiddag. Jag hade ju supertrevligt. Helt för mig själv.

Mina nattskift är slut så jag håller på att ställa tillbaka dygnet så jag sover på nätterna igen. Det funkade ganska bra så det ska nog inte bli några problem att gå upp och jobba klockan 6 på måndag morgon.

Jag har gått upp två kilo. Katastrof. Vet inte om det beror på att jag jobbar natt, det sägs ju att man går upp i vikt av det, eller om det beror på att jag inte tränat så mycket den sista tiden. Jag skiter i vilket egentligen bara de extra kilona försvinner igen, gärna med några fler på vägen. Var på gymmet igår och ska dit imorgon igen. Dessutom börjar vi med två fotbollsträningar i veckan istället för en + att det är träningsmatch på helgen. Toppen. Jag har ju bara två månader kvar tills jag ska gå i bikini på stranden.

Nu ska jag snart till Petra och titta på Let´s Dance och är tacos. Mums. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback