Dr McDreamy

Jag skulle göra vad som helst för att få Dr McDreamy.

Nu har jag sett alla avsnitt som finns av Grey´s Anatomy, nästa kommer inte förens på fredag. Dom sista  var riktigt spännande, ganska förutsägbara men ändå satt man helt fastklistrad framför skärmen. Känns tråkigt, det har varit min höjdpunkt den här veckan, att komma hem och se nya avsnitt, och nu finns det inga fler. Vilket patetiskt liv jag har. Haha.

Idag var jag ute och sprang. Ok jag fuskade och gick ett par gånger men ändå. Det tråkiga var att när jag sprungit mitt långa varv och skulle påbörja en liten extrarunda, hade kommit in i typ tredje andningen, fick jag jätteont under högra revbenet. Ungefär som håll fast värre och mer i mitten av magen. Skumt. Var iaf tvungen att gå hem för jag kunde knappt stå upp. Det gick över sen när jag satte mig ner och vilade, hoppas det var en engångsföretéelse.

Jag har även hunnit med en runda på TunaPark där jag shoppade fina underkläder på H&M helt gratis. I love it. Jag hade fått en bonuscheck på 250 kronor för att jag handlade så mycket förra året. Yes, I am a shopaholic.

Nu kommer snart Petra, vi ska titta på Melodifestivalen och äta chips. Jag hade tänkt gå ut efteråt men har helt tappat lusten. Konstigt hur allt kan ändras så plötsligt, i förmiddags var det ju jag som tjatade på folk att jag ville festa. Köpte nya fina örhängen och allt. Jaja, jag får ha dom en annan dag.

Sov tio timmar inatt, helt underbart, tänkte göra en repris nu ikväll. För att göra det ännu mer perfekt ska jag göra allt för att drömma om min favoritläkare. Lovely.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback