Sverigetripp

Idag var första dagen på semestern som jag kunnat besöka gymmet, hela friskishuset var stängd förra veckan på grund av renovering. Kändes bra att trötta ut kroppen genom hård träning igen, ska kanske tillbaka imorgon redan, känns som jag gått upp flera kilo den senaste veckan. Inge kul alls. Mitt gymkort hade gått ut så jag köpte ett årskort för 1150 kr, ett riktigt bra pris tycker jag, dessutom fick jag en månad extra på köpet. Kanon.

Nu ikväll har jag bakat bullar så jag kan muta Chrille att hjälpa mig med flyttstädningen, han är helt galen i dom. Jag tycker inte om att be om hjälp med sånt som är mitt problem, men en del går mycket lättare att göra om man är två. Som att öppna de gigantiska fönstren och tvätta mellan glasen. Dessutom behöver jag hjälp med att tvätta taket och högst upp på väggarna dit jag inte når. Jag hade tänkt ta några rejäla krafttag imorgon så det blir klart någon gång men kom på att målaren kanske skulle komma då, i så fall får det bli senare i veckan. Men jag ska fan vara klar innan helgen.

Imorgon vid midnatt kommer lönen in på kontot. Väldigt välbehövligt.

Nästa vecka har jag och Chrille planerat att åka på en liten Sverigetripp ner till västkusten. Vi vet inte exakt vilka platser vi ska besöka men vi ska iaf till Strömstad, Göteborg och Halmstad. Ska blir kul, hoppas bara vädret bli bättre, jag vill ha massa sol så man känner att det är sommar.

Nu är det dags att plöja igenom några avsnitt av Sex and the city. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback