Död dag

Idag har det inte hänt någonting. Det började med att jag låg ute och solade i en och en halv timme men när jag läst ut min Cosmopolitan hade jag inte ro att ligga där ensam längre. Sen satt jag inne och väntade på att torktumlaren skulle bli klar så jag kunde slänga in nästa omgång, två och en halv timme tog de, förstå att jag hade tråkigt. Det gick ingenting på tv så jag klickade in på aftonbladet.se så många gånger att jag tappade räkningen. En kvart ägnade jag åt att laga mat och det tog nog inte hälften så lång tid att trycka i sig den. Strax efter klockan fyra bestämde jag och Petra att vi skulle åka till Tuna park och döda lite tid, det var trevligt fast jag är nästan pank så jag kunde inte shoppa de fina jag hittade. Suck. Och nu sitter jag här hemma vid datorn och har tråkigt.. igen.

Vilket roligt inlägg det här blir. Hehe. Eller inte.

Usch va irriterad jag blev idag. Jag kände mig inte uppskattad och fick ju inte precis mer lust att träffas. Nu bangade du ändå tillslut och det var kanske lika bra den här gången.

Det verkar inte hända mycket idag. Folk jobbar, är trötta eller upptagna med familjer och dyligt. Varför ska Jessica och Em bo i andra städer? Då blir det mycket svårare att spontanträffas. Tråkigt.
Den här sommaren har inte varit vad jag hoppades på. Jag hade föreställt mig härlig dagar spenderade på stranden med vänner, glada miner och kvällar med grillning eller drinkar på uteserveringarna. Men nej, de flesta jobbar och solen lyser med sin frånvaro. Håller tummarna för att nästa vecka blir bättre.

Igår kom lönen, den var väl okej men 11000 gick till räkningar och målaren som fixar lägenheten så det blev bara 4000 kvar. Var tvungen att tröstshoppa ett par svarta jeans så att jag blev ännu pankare. Suck. Nu blir det till att nalla från sparkontot för att klara mig månaden ut. Jaja.. det är ju bara sommar en gång om året.

Nu tycker jag Chrille får komma hem och underhålla mig. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback