Blodsugare

Jag har börjat packa ner mitt liv i kartonger för i helgen flyttar jag förhoppningsvis till min nya lägenhet, det beror på om jag kan fixa en lastbil att stuva in mina möbler i. Egentligen har jag kvar den gamla bostaden månaden ut men vardagsrummet och hallen behöver renovering innan den godkänns så jag tänkte flytta så fort som möjligt eftersom den nya lägenheten ändå är ledig. Försöker genom kontakter hitta en målare som har tid och lust att spacka några väggar, hoppas verkligen det går vägen annars kan de blir dyrt.

Det är svårt att veta vad jag kan packa ner, hur mycket jag behöver här de sista dagarna. Egentligen tror jag att jag kan packa ner i stort sett allt, jag jobbar eftermiddag så jag hinner inte så mycket mer än att jobba om dagarna. Sen är det ju inte hela världen om jag saknar en tallrik liksom, det är nog skönare att få allt klart så fort som möjligt istället.

Hehe. Nästa vecka har jag två lägenheter men ingenstans att bo. Jag kan inte bo kvar här eftersom jag flyttat ut alla mina saker och det nya stället kommer inte ha någon dusch eller toalett för badrummet ska renoveras. Men jag slipper sova på gatan, får bli inneboende hos Chrille. Ska bli trevligt.

Med arrogans kommer du ingenstans. Ingen gillar din attityd, förhoppningsvis får blodsugare som du vad ni förtjänar en dag.

Oj, nu börjar det bli dags att åka till jobbet. Ha en trevlig dag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback