Vill tillbaka till USA

Såg nyss ett reportage som hette "The Babes of the OC", det handlade om Mischa Barton och Kristin Cavallari (kända från The OC och Laguna Beach), och jag blev jättesugen på att åka tillbaka till USA. Strålande sol och kritvita stränder, helt underbart.

På tal om tv-serier så var det längesen jag skrev om de jag följer. Det är fortfarande samma såklart (The OC, One Tree Hill och Prison Break), fast Heroes och Ugly Betty har tillkommit. Tyvär kommer det sista avsnittet av The OC att visas på fredag så efter det blir det en serie mindre att följa. Så kan vi inte ha det, måste hitta nåt annat kul att börja titta på.

Nu är det snart dags att åka till jobbet. Jag hatar söndagsnätterna, dom tar ju aldrig slut. Konstigt att två timmar kan göra så stor skillnad. Inatt kommer Madde tillbaka efter flera veckors sjukskrivning, något positivt iaf.

Jag måste verkligen börja träna mer, har sackat ner totalt. Förstår inte hur det kan vara så svårt att hitta motivation. Hoppas snön smälter bort snart, det är roligare att vara ute i vårväder än i slask. Men det är ingen ursäkt att inte träna nu, jag har ju kort på friskis. Väldigt dåligt av mig, skärpning.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback