Tomt fodral

Fan va jag fryser om tårna, det gör ont. Gick en promenad med Petra och mina skor läckte in vatten, så jag har gått en timme med tårna i iskallt vatten. Gått och gått har vi väl inte gjort mer än halva tiden iofs. Vi kom på att vi va sugna på McDonalds paj så vi köpte en sån och sen lockade en smoothie från Wayne´s. Så det som skulle bli en göra av med kalorier-promenad blev en intag av kalorier-promenad.

Jag var på 25-årsfest igår. Det var trevligt men hade kunnat bli roligare om jag fått i mig mer alkohol. Mådde illa av det mesta jag drack, förutom äppelcider och öl av någon anledning. Lotus var helt dött, att skratta åt tjejen med silikonbröst och en klänning som knappt täckte rumpan var det roligaste man kunde göra. Så det var väl det vi gjorde den lilla tiden vi var där, sen vankades det hamburgare på Phoenix.

Vad ville du säga med det?

Ikväll blir det lugnt, enchilladas och melodifestivalen med Petra. Inte ett dugg sugen på alkohol idag heller, hoppas det ändrar sig till nästa helg. Någon film lär det ju bli ikväll oxå, annars är det ju ingen slapp lördag.

En del ska verkligen bara vara "sexiga" fodral utan innehåll för folk att vila ögonen på.

I torsdags var jag och Petra på Skärholmens shoppingcenter en snabbis. Trots att vi bara hade en o en halv timme på oss hann jag köpa ett par röda stuprörsjeans (150 kr på MQs rea, toppen), två kortärmade skjortor, rött läppstift + läppenna och skoinpregnering. Dessutom åt vi supergod sallad på den italienska restaurangen. Efter det slog vi sönder någon timme på Heron City genom att spela spel och fika. En riktigt trevlig torsdagskväll.

Dags för en varm dusch. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback