The end of The OC

Nu har jag sett det sista avsnittet av The OC, serien har lagts ner. Det var iaf ett bra och lyckligt slut, alltid något att trösta sig med. Summer och Seth gifter sig, Cohens flytter tillbaka till Berkeley och Ryan har fått ett bra jobb efter examen från college. Dessutom verkar Julie äntligen ha tagit tag i sitt liv. Som sagt, slutet gott - allting gott.

Idag har jag varit på gymmet med Peter. Det var skönt, jag vaknade till liv. Hade velat konditionsträna lite mer dock, men det är skönare att göra på egen hand. Kanske tar en joggingtur imorgon istället. Jag har kommit på att jag är en "pusher" när jag tränar med någon. Peppar alltid den andra att orka mer. Peter fick inte fuska med magövningarna fast han var helt död, förhoppningsvis blir han nöjd med resultatet.

Snart ska jag hem till Petras päron och äta potatisgratäng. Smaskens.

Det är lite frustrerande att inte veta om jag kommer ryka när varslingen på jobbet börjar. Antagligen kommer jag få gå men det är inte det jobbiga. Det irriterande är att jag bara har en månads uppsägningstid så jag kan inte planera någonting. Jag tror inte dom kommer börja kicka folk förens runt juni så några månader till sitter jag säker, men vad händer sen? Ska jag ta ut semester i sommar? Eller är det bättre att slita i värmen för att sedan ta ut allt i pengar när jag slutar? Många frågor som vill ha svar men antagligen inte kommer att få det. Suck.

Oj, jag vet inte vad jag ska säga.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback