Singstars

Haha, kom just hem från Petra. Vi lekte med hennes nya singstar. Superkul. Var inte så dåligt som jag trodde jag skulle vara. Men killåtarna var ingen höjdare, det var ju omöjligt att få rösten så låg.

Jag gick faktiskt ut och sprang/gick idag i 37 min, trots minusgrader. Huvudet och luftrören tyckte det var lite väl kallt annars gick det över förväntan. Jag hade t o m orkat ännu längre om det inte var för att jag skulle hem till Petra innan det blev för sent. Tänker absolut dra ut igen.

Imorgon ska jag till gymmet för första gången på några veckor, har inte fått p g a sprutorna i benen. Men nu kan jag nog börja lite lätt igen, får sällskap av Peter för lite extra motivation.

Jag älskar One Tree Hill. Tokbra avsnitt idag. Yes! Jag håller på dig Brooke och jag hoppas Rachel kommer tillbaka snart. "Derek" däremot, var gör han där? Trodde de var överspelat. Längtar till nästa torsdag!

Nu kom Chrille så jag ska vara lite social. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback