Briljant idé

Jag vill åka till Thailand! Läste min systers resedagbok nyss och det låter helt underbart (om man bortser från äckliga småkryp och bussar som lämnar en ute i djungeln för att man va rvungen att gå av och bajsa). Öarna hon besökt och allt dom provar på verkar helt toppen. Vill åka NU!

Jag kom just på den briljanta idén att åka dit om jag får kicken från jobbet i år. Om jag snålar och försöker spara ett par tusen i månaden borde jag få ihop tillräckligt för att va borta ett par månader i vinter. Har redan messat Em och invigt henne i mina planer, hon skulle bli en exemplarisk resekompis. Jag säger upp lägenheten och bara drar, sen när jag kommer hem går jag på a-kassa tills allt styrt upp sig. Toppen.

Jag är så uppspelt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Weeei!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: hugo

hm, verkar som du har en plan. Men hur blir det nar du kommer tillbaka?

Thailand verkar vara som en drom, men glom dock inte verkligheten.

Halsningar

Hugo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback