BOB Blandsaft

Jaha så var helgen över. Söndagen är här och jag börjar jobba om fyra timmar, fick två veckor förlängt nattarbete. Toppen. Helgen har varit lugn, spelade cup i lördags. Utan att ha sovit en blund natten innan, svårt att ställa om sig när man jobbar natt. Va helt slut när jag kom hem, tog en två timmars powernap, sen kunde jag va vaken nästan hela natten igen.

Cupen gick inte så bra som de kunnat gå, vi spelade rätt illa. Förlorade första matchen med 1-0, den skulle vi ha kunnat vinna. Andra va svårare, förlorade med 2-1 (stod lika tills det var 10 sekunder kvar, så himla typiskt). Vi vann iaf den tredje matchen med 1-0 och den sista med 3-0. Den sista matchen spelade jag deffinitivt bäst i. Gjorde ett mål, var mycke mer offensiv och blev dessutom vald till matchens lirare, men vi gick inte vidare till slutspel.

"Fan vad jag ser fram emot den dagen jag kan se henne på gatan och bara tänka. Jaha, där är hon. Hur kunde jag bli så knäckt av henne? Hon är ju sjuttiofem procent vatten! Hur kunde någon med samma sammansättning som BOB Blandsaft förstöra mitt liv?" - Rocky

Ciao
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback