Katt?

Igen. Vad är det här? Varför drömmer jag om saker som breaks my heart? Samma personer dessutom, skumt.

Jag har beslutsångest om jag ska skaffa katt. Det skulle va jättemysigt, jag har alltid älskat katter, men man blir så bunden till hemmet. Ska jag vara borta någon dag eller åka iväg på en resa måste jag fixa någon som tar hand om katten. Fast egentligen, hur många dagar om året är man borta från stan? Sen kommer man till det andra problemet. Ska jag i så fall ha en eller två katter? Har man två stycken håller dom ju varandra sällskap när jag inte är hemma, fast det blir dyrare. Hur som helst skulle jag bli en väldigt bra matte.

Chrille var hemma i helgen. Mycket trevligt, jag hade längtat efter honom. Det var inte alls lika svårt att säga hej då till honom igår när han åkte till stationen för han kommer hem redan på torsdag kväll igen. Hade ändå knappt hunnit träffa honom eftersom jag jobbar kväll den här veckan.

Suck, nu fick jag precis reda på att Zarah stannar hemma från jobbet idag. Tråååkigt.

Jag har lånat sjätte boken om Harry Potter av Jani, mycket bra faktiskt, kan knappt lägga den ifrån mig. Nu ska jag läsa några sidor innan det är dags att cykla till jobbet. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback