Börjar må bättre

Igår åt jag lunch med min mamma och storasyster på Kaka. Varför går jag aldrig dit och äter? Helt fantastiskt gott. Min ceasarsallad med kräftor var god men jag sneglade lite avundsjukt på syrrans sallad med citronmarinerade räkor, den får det bli nästa gång. Kanske ska dra med mig Petra dit på lunch nu nån gång i veckoslutet.

Äntligen tror jag min hals börjar läka. Igår var det förjävligt, ja hostade slem och det kändes som att halsmandlarna revs sönder. Dock kände jag inte av febern så mycket, börjar väl vänja mig. Men som sagt känns det lite bättre idag så jag hoppas jag är helt frisk tills på lördag, då får jag vara med och spela matchen på söndag. Hoppas, hoppas, hoppas.

Igår var jag hemma i Hållsta under eftermiddagen och kvällen. Lisa (storasyster) fyllde 25 år, så vi fikade med tårta och sedan grillade vi gott. Då jag skulle ta en tugga av den grillade Hallumin råkade jag bita mig hårt i sidan av tungan. Det gjorde sjukt ont och värker nästan ännu mer idag, dessutom blev det ett fult märke. Aj. Annars var dagen riktigt trevlig.

Nu var det en timme sen Petra sa att hon skulle komma över. Var håller hon hus? Jag börjar bli hungirg men det känns oartigt att ställa mig och laga mat när hon kommer hit för att jobba i badrummet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback