Bibeln

Gäsp. Jag är lite sliten efter gårdagens kvällsäventyr. Först var vi sex tjejer här hemma och förfestade lite innan det bar iväg ner på stan. Först ville några av oss åka karuseller, jag och Koski var de enda som vågade oss upp i den läskigaste men roligaste, hur skoj som helst. Sen gick vi til Harrys där jag träffade Martina, hennes pojkvän och deras gäng. Efter en stund ville dom oxå åka karuseller så jag hängde på dom för några fler turer. Klockan blev mycket och jag mötte upp Jessica på torget för lite fyllemat och sen gick vi hem till mig med värkande fötter. Det blev mycket konversation om pojkvänner innan vi till slut somnade, tyvärr vaknade jag rätt tidigt så kommer nog blir ganska trött ikväll. Illa. Kvällen var i alla fall lyckad, hoppas this evening blir lika trevlig.

Bibeln - en bok om mina vänner, är tokskoj, alla borde köpa den. Garanterat många skratt på förfesten.

Jag är bjuden på min storasysters kräftskiva idag men jag vet inte om jag kan komma, den är ute i Hållsta och jag vill in till stan senare på kvällen. Jag har tre förfester att välja mellan idag, inte ofta jag har det, fast man får lite beslutsångest. Hm.. jag borde ta mig till systemet och köpa mer vin.

Dagens bekännelse: Jag slängde in alla påsar med skor, sladdar och dyligt i garderoben för att det skulle se lite snyggare ut när gästerna kom igår. Det blev en enda röra och den lär jag inte orka ta tag i på ett bra tag.

Hon verkade faktiskt rätt gullig.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback