Solarium

Snörvel, snörvel. Jag är sjuk igen, fast de börjar bli bättre. Febern har nästan försvunnit men näsan är täppt och halsen tjock. Men det går framåt iaf så jag mår nog bra på lördag i tid till kräftskivan. =) Önskar jag var tillräckligt frisk för att spela match idag. Ville verkligen vara med nu när vi har en riktigt bra chans att vinna för en gångs skull. Men jag står över så kroppen får läka och förhoppningsvis mår jag bra till nästa match på söndag. Tyvärr kommer flera av oss vara bakis efter kräftskivan men whatever, vi är vana.

Det står helt still i min hjärna idag, har inget vettigt att skriva. Petra kommer över snart så vi kan fortsätta med vår klippbok om USA-resan. Den blir helt okej faktiskt, fint med svart och guld.

Tänk om man skulle sola solarium idag.. så man får lite färg tills på lördag. Men jag får alltid sån ångest när jag gör det, tror jag får hudcancer, och svär att jag aldrig ska göra det igen. Men vill man vara fin så får man lida pin..

Tre saker jag saknar från USA: Starbucks, vädret och shoppingscentren. Nån borde öppna ett Victoria´s Secret här. Underkläderna vet jag inget om men dom har fantastiska produkter, älskar mina bodylotions, läppglans och parfym. Njuter.

Nej nu ska jag ringa mamma. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback