Rösträtt

Idag är det val. Jag har nästan bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på. Det var svårt. En del står för nästan samma saker och en del har några bra åsikter och några mindre bra åsikter. Det är första gången jag får rösta, sist fyllde jag 10 dagar för sent. Löjligt.

Suck. Varför kan inte näsan sluta rinna? Och halsen sluta irritera och kroppstemperaturen bli normal? Jag ska ju jobba imorgon och jag vill börja röra på mig. Ingenting blir aldrig som jag vill.

Helgen har varit lugn, men trevligt. Jag åt pizza och tittade på film men Petra och Zarah i fredags. Vi såg The Hills Have Eyes, fy fan vilka äckliga missfoster, hemskt att bli våldtagen av en sådan. Stackars Brenda. Igår var jag och Petra och tittade på när Stenkvista spela mot Hällby.  Lite nostalgi och dom försökte värva över oss.. igen. Men inte det här året, jag trivs i DFK och det blir kul nästa år när vi ramlat ner en division och kan vinna lite matcher oxå. =) På kvällen hyrde vi film.. såklart. Transmerica: Rätt rolig, helt ok. Den andra kommer jag inte ihåg vad den hette men den va mysko, nån thriller.

Hm.. ska jag gå en promenad fast jag inte är frisk? Behöver ju inte gå så långt och inte så fort. Blir galen om jag inte får göra av med lite energi.

Äntligen har jag köpt en hårinpackning. Längtar tills jag ska tvätta håret, töntigt jag vet men det är ju härligt. =D Smutsigt hår är något av det mest ofräsha som finns. Det går liksom inte att känna sin fin med skitigt hår. Och nya exklusivare hårprodukter gör bara duschen ännu härligare. =)

Time to go, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback