Palla äpplen

I förrgår kväll fick jag ont i halsen.. igen. Och igår kom även febern tillbaka. Så idag ringde jag doktorn för att ta itu med här en gång för alla så jag kan börja spela fotboll igen. Han lyssnade, klämde och tittade lite här och där och kom fram till att det antagligen är halsfluss. Så efter jag fått ett stick i fingret var det bara att ge sig iväg till apoteket och hämta ut penicilin. Man brukar repa sig rätt fort när man väl börjat med den som tur är.

Min dag har varit ganska seg, jag har inte haft nånting att göra. Har mest suttit på nätet och surfat runt, pratat med lite folk på msn. Tack pojkar för de snälla orden, känns bra att höra.

Jag följde med och tittade på träningen nu på kvällen, men de var rätt tråkigt. Jag vill ju va me. Eftersom vi var i Hållsta fortsatte jag och Petra hem till mina päron för att "palla" några äpplen. Hemmagjorda äpplen är ju så himla goda. Det var rätt mörkt och säsongen börjar ta slut men några hittade vi iaf. Gott.

När vi kom in till stan igen körde vi förbi en kille som vi tyckte såg ut som ett gammalt ragg till mig. Vi skrattade vid tanken på att när jag kommit in i rummet hade han redan legat helt naken i sängen. Men tar man mig så förgiven så får man minsann ingenting. Ha!

Nu är det verkligen på tiden att One Tree Hill börjar igen, i USA alltså så man kan ladda hem de nya avsnitten. Det är ju så spännande. Kommer någon att drunkna i ån? Och vem är det egentligen som är gravid? Mm.. Spännande, spännande..

Soffan kallar, nu är det filmdags. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback