OTH

Iiiihh!! Det får inte vara såhär spännande, jag kreverar. En hel vecka kvar till nästa avsnitt av One Tree Hill. Dom får ju inte göra slut. Däremot gillar jag att Brooke och Rachel blir roomies. Kommer någon att ta livet av sig? Det var Brooke som var gravid ändå. Har Peyton en lömsk plan på gång? Usch, det här är rena tortyren. Vi borde spola fram en vecka.

Appropå One Tree Hill. Är inte Sophia Bush och Daneel Harris två av de snyggaste kvinnor som finns? Tänk om man såg ut så, då skulle man aldrig ha en fuldag som jag har idag. En dag då inga kläder passar och sminket aldrig blir som man vill. Dessutom känner man sig ofta 10 kilo tyngre oxå. En sån dag vill man bara stanna hemma.

Va ytlig jag lät. Jag är egentligen inte så utseendefixerad. Visst vill jag gärna känna mig fräsch själv men jag bryr mig inte så mycket om hur andra ser ut. Det kanske har med mitt dåliga självförtroende att göra, att jag känner mig obekväm när jag är felklädd eller har smutsigt hår, men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken.

Hoppsan vad mycket klockan blev, ska möta Zarah snart. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback