Nykär för en sekund

Inatt hade jag en underbar dröm. Jag var på något ställe med massa människor, kan ha varit en fest jag är inte riktigt säker. Men jag märkte inte dom, jag och Jake hade bara ögon för varandra. Vi pussades och höll varandra i handen hela tiden. Det bästa var att jag verkligen hade den där känslan av att vara nykär. Då man inte kan släppa varandra en sekund och man kan inte sluta kyssas. Helt underbart. Gissa om jag var besviken när jag vaknade.

Det är andra gången jag drömmer om Jake (Bryan Greenberg), konstigt.

Igår var jag på middag i Torshälla med Petra hos hennes föräldrar. Farmor, farfar och Peter var oxå där. Det var trevligt, god mat och gott vin. Blev lite salongsberusad. Sedan fortsatte jag och Petra till Perrongen där hennes syster och hennes man satt. Fick två drinkar och snackade lite skit sen åkte vi hem vid tio och tittade på Bodyguard. Andra helgen i rad jag inte går ut, bra jobbat. Skönt att vakna upp på söndagen utan den där dunkade känslan i huvudet och törsten efter snabbmat.

Jag har fått en låt på hjärnan och den vägrar försvinna. Har sjungit på den nästan konstant sen i fredags kväll. Vet inte vad jag ska göra. Man brukar släppa dom om man hör dom, men jag har lyssnat på den flera gånger och den sitter fortarande som berget. Kanske om jag skriver en vers här..

"Sing to me the song of the stars
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again

And I lay my head back down
And I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now you're my only hope"

Idag ska jag spela match, har missat tre stycken när jag varit sjuk. Får se hur det går, kommer ju knappt ihåg hur en fotboll ser ut. Lär ju inte orka nånting, men jag ska försöka iaf. Appropå av vara sjuk så tog jag min sista tablett av penicilinkuren idag. Jag trodde att jag nästan var helt frisk men så vaknade jag igår och hade tokont i ena halsmandeln. Det gör fortfarande ont, konstigt, jag orkar inte..

Ikväll kanske jag ska titta på film med Jessica, skönt att ha sovmorgon varannan måndag. Dags för frukost. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback