Miracle

En ny vecka har börjat. En vecka då jag jobbar kväll. En vecka då den lediga tiden bara flyger förbi och tiden på jobbet kryper fram. Jag ska inte klaga på sovmornarna, det är väldigt skönt, men de är de enda positiva med kvällsskiften.

Måste rekommendera alla att ladda hem lite låtar med Switchfoot. Mycket bra. Fyra låtar du måste ha är Dare you to move, Only hope, On fire och The Blues. Jag har blivit helt frälst.

Idag har jag försökt mig på att laga korvstroganoff, det gick faktiskt helt ok. Har inte smakat än dock, men de såg bra ut iaf. Tre matlådor blev det, mina försök att spara pengar börjar bra. Mycket nöjd. Undrar bara hur länge det håller i sig.

Köpte en parfym av Petra idag, hon hade köpt ett tvåpack men tyckte inte hon behövde två stycken. Miracle från Lancome. Har velat ha den länge men det har inte blivit av att jag köpt den, så jag är lycklig just nu. Nya saker gör verkligen underverk för humöret.

Nu är de dags för frukost. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback