Heartache

Oj vilken känslomässig helg det har varit. Kräftskivan i lördags vad helt kanon, mestadels av kvällen. Trevligt folk, bra stämning, roliga lekar. Kul helt enkel. Tills senare på kvällen när jag började känna att mina flirtförsök med killen jag spanade på inte fungerade för fem öre.

Enligt folk på festen pratade han bra om mig, utséendemässigt isf det var det enda han nämnde. Det är inte så mycket att hurra för antar jag för han pratade med typ alla tjejer utom mig. Visst jag gjorde väl inte de bästa försöken att prata ensam med honom men det var för att jag har hört att han vill va den som tar initiativet. Han tycker det ska vara killen som går fram. Dessutom är jag så dålig på att ta kontakt med människor, önskar verkligen jag hade mer talang på de området.

Kvällen slutade rätt illa, jag satt mest och var ledsen sista timmarna. Ledsen för att han inte såg mig. Men jag var egentligen mest arg på mig själv för att jag tillät någon jag inte ens känner att göra mig illa. Jag var arg för att jag brydde mig. Jag vill inte göra det misstaget igen..

Tack ändå Petra och Peter för ert kanonjobb med festen, får ni absolut göra fler gånger. Men skippa snapsen som luktade vårtmedel. Hu! Dagen efter var hemsk, jag var helt trasig hela söndagen. Tack gode gud för snabbmat. Dessutom var jag rätt labil hela dagen.

Det känns lite bättre idag, två dagar har gått och det värsta har lagt sig. Har varit ute och rört lite på mig, lagat mat och tittat på Prison Break, gjort trevliga saker helt enkelt så man glömmer en smula. Men det kommer säkert bli värre på jobbet sen, man har så mycket tid att tänka. Står där i flera timmar med bara tankarna och Mp3n som sällskap.

Kommande helgen ska vara en vit helg iaf. Kanske drar med mig Petra till Heroncity, de va ett tag sen. Minigolfen har vi skjutit på länge oxå, snart stänger den väl så de är hög tid att passa på.

I måndags började jag mitt nya liv.. igen. Jag ska röra på mig varje dag och avstå från den feta och söta maten. Du vet, det där vanliga. Det går bra hittills dock, har hållt mig i skinnet båda dagarna. Stora applåder till mig. Hoppas bara jag kan fortsätta på den här banan. Kilona ska ju droppa till jul.

Om 20 min ska jag träffa Zarah och cykla till jobbet. Suck, nu var det roliga den här dagen slut..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback