Falskt alarm

Igår gick brandlarmet på jobbet och vi på min avdelning hörde ingenting. Nu var det bara falskt alarm, vattenånga hade kommit in i systemet, men tänk om det inte var det och alla fått sån panik att ingen tänk på att hämta oss. Då hade vi jobbat på som vanligt tills rummet börjat bli rökigt och vi inte har någonstans att ta vägen. Läskigt. Dessutom lät det inte som en brandvarnare, mer som en visselpipa. Dom får fixa så det tjuter ordentligt och kanske blinkande lampor så vi med öronproppar eller hörselkåpor uppmärksammar det.

Usch vilket dåligt humör jag vaknade på idag. Och värre blev de när inget gick som jag ville. Frisören hade ingen tid alls i veckan och jag fick inte tid hos doktorn förens 15:40, så jag måste ta massa komp.. igen. SUCK. Dessutom känns det så dumt att gå till doktorn igen, jag har ju bara ont i halsen på kvällarna. Det lär ju vara något virus som han inte kan göra något åt, så jag slänger bort 100 spänn och några komptimmar för ingenting. Gaah, kan vi inte spola förbi den här dagen?

Igår var jag hos Chrille på Prison Break-fika, mycket trevligt. Fin lägenhet oxå. Appropå lägenhet så har dom inte ringt mig om ettan jag ville titta på. Elakt. Jag är ju helt inne på att flytta.

Imorgon kan man ladda hem första avsnittet på säsong fyra av One Tree Hill. Så spännande. Kommer någon att dö? Vem är gravid? Och vet någon om att Dan sköt sin bror? Snart får vi svaren.

Nu damp HMs höstkatalog ner i bredinkastet. Farligt, farligt. Jag är beroende av nya kläder, men det visste ni ju redan. Jag vill åka till Factory Outlet någon dag snart och leta efter svarta jeans och en skinnjacka. Någon som vill ta en roadtrip till Vingåker på fredag?

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback