Chokladbegär

Hm.. Att det skulle strula till sig med platsen där pengarna är nedgrävda kunde man ju förstå. Men att pappa Guvernören kanske kommer byta sida var inte lika väntat. Det är bara att vänta och se vad som händer. Tycker dock fortfarande att de är på tok för lite hångel mellan MIchael och doktorn, träffa varandra NU!

Det är inte bra att ha mens, jag kan bli så fruktansvärt chokladsugen. Det blir ett begär och om man inte stillar det mår man dåligt och vet inte vart man ska ta vägen. I slutspurten på jobbet krävde min mun center så jag svängde in på Ica Safiren på vägen hem, men tror ni dom hade de? Nej. Plockade ihop alla andra chokladbitar i en påse och de hjälpte ändå. Nu har jag dock tröttnat och mår lite illa. Usch. Vilket dåligt samvete lite godis kan ge. Tur att jag ska vara med lite lugnt på träningen idag.

Petra gjorde illa knät på matchen i söndags.. som vanligt. Men det var värre den här gången, nu har hon nästan ingen knäskål kvar. Dags för operation kanske? Men hon tycker det är för lång rehabilitering efteråt. Visst det är inte kul att hoppa på kryckor i flera månader men jag tycker hon ska göra det nu så hon har det gjort. Då är hon tillbaka om ett år och kanske kan satsa på fotbollen ordentligt, det är hennes talang värd.

Själv vill jag bara bli fri från min dumma halsfluss och förkylning så jag kan börja träna och leva som vanligt igen. Förstår inte vad det är som är fel, man brukar ju bli frisk efter bara några dagars behandling men jag mår fortfarande inte bra. Men men.. jag ska till doktorn nästa vecka igen och ta lite blodprover då kan jag ju passa på att fråga om jag inte blivit frisk.

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Solo. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback