Vårväder

Idag har det varit jättefint väder ute, strålande sol och så varmt att ingen jacka behövdes. Gick en promenad i Vilstaskogen i över en timme, det kändes nästan som vår och jag blev på riktigt bra humör. Härligt. Hoppas det är lika skönt imorgon.

Austin Power rules. Dupree var skön han med.

Zarah du tänker precis som jag. Vi har så rätt. Klurigt bara när det är ett mellanting, man vet inte riktigt vad man ska göra. Jag tycker det är toppen som det är nu men man vet ju aldrig hur det kan utvecka sig.

Kriga med kladdkakssmet är riktigt roligt, det borde alla testa.

Folk är väldigt bra på att snacka skit. Var får ni allt ifrån? Jag har tydligen haft fyra hemliga förhållanden på jobbet, varav två var samtidigt. Måste tacka för upplysningen, vilken tur att ni berättade det för mig, lite jobbigt att vara tillsammans med någon utan att veta om det.

Vad var det du ville säga? Du ville berätta något för mig men det blev aldrig av.

Imorgon ska jag hem till Chrille och titta på Prison Break, som vanligt på tisdagar. Det verkar bli ett händelserikt avsnitt, sånt gillar vi. Glöm inte hånglet bara. Vi tänkte klämma in en långpromenad innan jag ska till jobbet oxå. Motivationen till att börja träna igen växer hela tiden. Idag har jag varit riktigt peppad på att köpa kort på friskis&svettis, toksugen på att börja styrketräna igen. Hoppas bara pengarna räcker.

Du känner mig inte alls.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback