The devil without disguise

Äntligen börjar bakfylleyrseln släppa. Är fortfarande lite ostabil men mår rätt bra. Det var kul igår, roligt folk på förfesten och helt ok på Lotus. Halloween till ära hade jag mina röda glittriga djävulshorn på mig. Hot. Tjejen som tog betalt i entrén tyckte dom va så fina att jag fick en cd-singel med Basic Element, haha. På något vänster lyckades jag även få tag i en plastkniv som jag gick runt och skar folk med. Man gör konstiga saker på fyllan ibland. Efter krogen blev det Corner och sen hem till sängen. Synd att jag var så trött, efterfesten hos Emil lät rolig. Well, well.. better luck next time. Är lite besviken att djävulen inte bar Prada dock. Hmpf.

Träffade trevliga människor jag inte sett på länge. Very nice.

Jag har legat i soffan och tittat på Buffy hela morgonen. Lagom ansträngande. Har tryckt i mig lite för mycke chips och choklad dock, måste blir en ändring på det. Är rätt sugen på att träna, får bli en promenad senare. Konstigt hur man får lust att röra på sig på dagen efter när det är fotbollsuppehåll, men när man har en match dagen efter man festat vill man helst stanna i soffan. Mystiskt.

Igår fick jag något tokryck och började städa direkt när jag vaknade på morgonen. Jag gjorde sånt som jag annars aldrig kommer mig för att göra. Som att damma och plocka undan allt man stör sig på men inte orkar göra något åt. Jag röjde på och under soffbordet, skrivbordet och byrån. Vad mycket plats jag fick helt plötsligt. Fint.

Nu är jag verkligen sugen på att få vardagsrummet, hallen och sovrummet ommålat. Iaf omtapetserat, hyresvärden har ju något emot målarfärg. Morr. I fredags satt jag och Petra och diskuterade vilka färger jag skulle välja och hur möblerna skulle se ut om jag köper nya. Blev riktigt peppad. Skulle kunna blir så fint här, synd bara att det ska kosta pengar. Tapeterna och arbetskraft bekostar ju hyresvärden, om han nu går med på att byta ut de gamla. Får ringa och fråga någon dag. Måste även klaga på låset i ytterdörren, fallen har fastnat inne så om man inte låser om sig åker dörren upp igen. Vem är det som gör så dåliga lås?

Nej man kanske skulle ringa Pe och hitta på något så det blir någonting av denna gråa söndag. Senare ska jag titta på film med Chrille och lura ut honom på en långpromenad. Skönt att jag har sovmorgon imorron. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svara på dagens fråga i min blogg

http://angelicca.blogg.se/051106112208_dagens_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback