Stelbent

Usch. Jag borde verkligen släpa mig bort till affären och köpa något att ha som kvällsmat. Har satt i mig typ 15 st chokladbollar eftersom det i stort sett är det enda som finns i min kyl. Inte det nyttigaste man kan äta kanske. Men jag har ingen motivation alls att lämna lägenheten, är så sjukt trött idag. Vill bara lägga mig och sova egentligen men tänkte försöka tvinga mig ut på en liten promenad sen för att stilla det dåliga samvetet lite.

Gick sådär på jobbet idag, två kollegor var borta så det blev automatiskt mer att göra, men det funkade faktiskt hyffsat ändå. Annars har jag inte gjort mycket idag, var och tankade och åkte sen hem till soffan. Mycket välbehövligt.

Motsträvigt.

Idag kan jag konstatera att jag måste vara en av de mest otränade personerna på denna planet. Förra veckan fick jag träningsvärk i armen efter att jag bowlat och idag kan jag knappt röra mig efter min första fotbollsträning sedan uppehållet. Smärtan är som värst i ljumskarna och ryggen, men det gör även ont i armarna och i sidorna av magen. Kan tillägga att det inte var den hårdaste träningen jag varit på. Fast det var roligt, kunde varit mycker mer folk dock, fyra personer bygger man inget fotbollslag av.

Nu ska jag titta på Ugly Betty. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback