Shake it

Jag har hittat en ny hobby. I fredags natt provade jag Pes dansmatta, slutade med att jag stod där i två timmar. Hur kul som helst! Mario är bäst på att svänga höfterna.
Vi är hus och kattvakt nu två veckor framåt jag och Pe, mina föräldrar är på Kanarieöarna, så hon ska ta med mattan till Hållsta så vi kan motionera lite även om det är kallt och mörkt ute.

Varför har inte Viasat kanal 5? Mina päron har ViasatGuld och där finns allt, sex olika TV1000 kanaler, flera sportkanaler, Disneychanel och mycket mer, inte inte kanal 5. Det är ju den bästa kanalen. Väldigt irriterande.

Nu till något roligare. Det var jättetrevligt i lördags. Var inte beredd på det, var jättetrött och helt off hela dagen. Men när jag fått lite alkohol i kroppen kvicknade jag till och tog några vändor på dansmattan. Vi ville ha en lugn kväll så vi satte oss på Perrongen lite senare och drack gott. Very nice.

Lovade precis Chrille att komma över med ett fälgkors så han kan laga sin punktering. Hoppas det ligger ett i bakluckan, jag har ju ingen koll på vad som finns i mina föräldrars bil. Hehe.

Dags att packa ihop lite saker och börja röra på sig. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback