Rolig lördag

Hittills har den här dagen mest varit fylld av bakfylla. Massa gnäll och dunkande huvud. Nu börjar jag må bättre dock, väldigt skönt. Det lär inte bli så mycket av den här dagen, en grå söndag som vanligt. Jag och Petra ska ut till skogen och där kommer vi säkert mest umgås med tvn. Jag hoppas vi orkar ta en promenad oxå, kan nog behöva lite frisk luft.

Gårdagen var kul. Jag fick äntligen sova längre än till klockan fem den här veckan. Började dagen med en rejäl frukost till en film och sen en och en halv timme på dansmattan. Klockan fyra hade vi möte med fotbollslaget, vi pratade lite framtid, hade prisutdelningar och dyligt. Sen bar det av till bowlinghallen där jag faktiskt inte var riktigt så dålig som jag trodde, lyckades iaf skrapa ihop 181 poäng på två serier. Sedan vankades det tacobuffé och jag fick äntligen min alkohol som jag varit sugen på hela dagen.

Förfesten fortsatte hos Pia, mycket trevligt, och sedan var det Lotus som gällde. Det var riktigt kul den här gången faktiskt. Jag var överallt och ingenstans som vanligt. Men som sagt.. det straffar sig såhär dagen efter.
 
Du är fin.


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback