Mörklila

Min lediga fredag var ganska fullbokad, men trevlig. Det var sista morgonen jag och Petra vaknade i Hållsta, så vi packade ihop allt och gav oss av tillbaka to the city. Det var tänkt att vi skulle ge oss på ett styrkepass på friskis men klockan skenade iväg så det blev en promenad/joggingtur för min del istället. Sen trotsade jag det dåliga vädret och de långa trafikköerna för att ta mig ut till TunaPark med Chrille och köpa en nyårsklänning jag lagt undan och göra ett besök på bolaget. Väl hemma var det hög tid att röra ihop lite middagsgröt och göra mig iordning innan det bar iväg till Västerås för att gå på Jessicas inflyttningsfest. Nice, nice, träffade nytt trevlig folk. Några timmar senare for vi (jag o Pe) hem igen för att gå på F-rocken här i stan för första gången det här året. Var mycket trevligt, över förväntan faktiskt, träffade kul folk jag inte sett på länge.

Ikväll blir det en lugn kväll. Chips och dipp till en bra film med Petra och Zarah. Alldeles lagom. Nu på dagen har vi dock hunnit med en sväng på stan, en tur till Ikea och jag och Zarah tog en kort runda i TunaPark. Jag köpte ingenting, duktig flicka som håller i slantarna. Hittade en jättefin säng jag blev helt kär i dock, och nu älskar jag mörklila. Jag vill ha en mörklila fondvägg. Blev sugen på att göra om i lägenheten.. igen.

Annorlunda. Blandade känslor. Snurrigt. Dåliga vibbar.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback