Macchiato

Idag har jag varit trött hela dagen. Likt resten av veckan har jag inte haft någon lust alls att kliva upp ur sängen på morgonen, men det har varit en ganska skön dag när jag väl vaknat till liv. Var och lunchade på Bamboo city med Pe och sedan köpte jag en födelsedagspresent till Peter, ett drygt kilo sura tungor - hans favoritgodis. När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, sista tvätten ligger i torktumlaren och jag har dammsugit annars har jag mest suttit här och laddat ner musik och döpt om låtar. Visst är det irriterande att folk inte kan skriva likadant? Artist - Låttitel. Hur svårt kan det vara?

Snart ska jag iväg till Wayne´s, hoppas jag kvicknar till efter en latte macchiato caramel. Sen blir det chokladbollsbak och filmtittande hela kvällen. Skönt. Hoppas Elin bestämmer sig för att vara med, var ett tag sen, skulle va trevligt. Annars är ju jag och Petra ett starkt team.

Konstigt.Bra.

Dags att kila ner till tvättstugan sista gången för idag. Yes. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Svara på dagens fråga i min blogg:

http://angelicca.blogg.se/101106162549_dagens_frga.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback