Jag gliiider

Grr.. Han tänkte bara med kuken, som så många andra, är inte förvånad. Stackars Brooke, men du och Rachel börjar bli riktigt tighta, tillsammans kommer ni att vara livsfarliga. Love that hair by the way. Det hände inte så mycket annat intressant i One Tree Hill den här veckan. Börjar bli väldigt trött på att det ska vara så synd om Peyton jämnt, kom med nåt nytt.

Det var halare än jag trodde på vägen igår när jag åkte till jobbet. Hade lite för hög fart i en rondell och gled in i trottoarkanten med en smäll. Trodde inte det var någon fara, bilen kändes inte konstigt så jag körde vidare glad över att slippa en punktering. När jag skulle åka hem märkte jag dock att navkapseln på högra framdäcket var borta. Suck. Just my luck.

Ikväll ska jag ta ett varmt bad, ska blir mycket skönt. Det är typ det enda positiva med att bo i skogen den här tiden, badkaret. Förutom att vara roomie med min Petra förstås. Kissen är oxå söt men så otroligt lat, då har vi ju iofs något gemensamt. Jag kan vara riktigt slö, men även väldigt energisk, beror helt på mitt humör och vad det gäller.

Dags att åka och handla, sedan bär det av towards the woods. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback