Fullt upp

Idag har jag ett stressigt schema, det är ett under att jag ens hinner sitta här. Men man hinner det mesta om man vill. Jag ska snart ner på stan och luncha med Petra. Det var meningen att jag skulle ut och röra på mig innan nu på morgonen men det var skönare att sova en timme extra + att jag har sån träningsvärk. Jag förstår inte hur jag fått de, det enda jag gjort är att gått promenader och jag har ont i vaderna, rumpan och typ axlarna. Konstigt. Jag måste vara extremt otränad.

Efter lunchen bär det iväg till jobbet, suck, för ett tråkigt skift på nio timmar. Sen kommer Pe och plockar upp mig och det bär iväg till vår huvudstad för att hämta Zarah och Maarit som varit på konsert. Det hela var min idé, måste ha varit sjuk igår. Hehe. Nej men allt strulade till sig för dom så jag tänkte att vi kunde vara snälla och ställa upp som chaufförer, det är ju inte något som händer varje dag precis. Och vem vet, nästa gång kanske det är jag som behöver fylleskjuts från Stockholm.

Dags att hoppa in i duschen. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback